Toink Toink!♥
Alhamdulilah. Hidup saya jadi ceria dengan kehadiran awak. Awak buat saya senyum balik. Terima kasih awak. ILY Mr.F :')
// eralorr7: akhirnya...

Sunday, January 20, 2013

akhirnya...

Assalamualaikum korang semua...korang sihat???...kalau sihat ucapkan Alhamdulilah and kalau tak sihat cepat-cepat makan ubat ye!...hari nie era gembira sangat sebab era dah pandai buat doodle!!!...korang mesti cakap 'eleh baru pandai buat ker???...kesian'...ye!...memang era baru pandai buat tak macam korang yang dah pandai buat doodle right???...era buat doodle biasa-biasa jew tak secantik korang punya...nilah hasilnya yang era buat tu...:






comel tak???...of course larr tak comel...era kan budak baru belajar so tak comel mana larr...hehe...okey arr...era nak cakap pasal nie jew...bye and salam^^...PEACE NO WAR!!!...




12 comments :

  1. comel laa ! bella lagi la tak reti langsung buat dudel XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke?...era bleh ajar bella buat doodle... :)

      Delete
  2. Semuanya comel2 belaka, keep it up :)

    ReplyDelete
  3. untuk newbie ok laa..coml what..sys pun msk blja lagi wat doodle ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo...ty sya!!!...yeke?...sama larr kite... :)

      Delete
  4. its' nice dear..jue xreti pun wat..hek3

    ReplyDelete
  5. u r most welcme yer..sama2 kte blja mendoodle :)

    ReplyDelete

❤Assalamualaikum... :D
❤Sila tinggalkan comment anda disini... :D
❤Comment yang baik2 jew tau!... :D
❤Thank you!... :D

 
| This blog fully designed by THIS GIRL| Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by eralorr7@era |