Toink Toink!♥
Alhamdulilah. Hidup saya jadi ceria dengan kehadiran awak. Awak buat saya senyum balik. Terima kasih awak. ILY Mr.F :')
// eralorr7: membosankan... ;(

Sunday, January 13, 2013

membosankan... ;(



Assalamualaikum...jawab salam tu jangan larr plak tak jawab ye...hari nie memang hari yang membosankan betul sebab kena mengadap benda yang sama setiap hari...dah macam-macam era cuba buat supaya era tak bosan tapi tak menjadi jugak...termasuk larr baca buku novel yang baru jew era beli baru-baru nie...nak buat kerja rumah pon dah takde bukan ape pon sebab semuanya dah siap dah jadi takde kerja larr nak buat...nak tengok cerita korea pon dah bosan sebab asyik tayang cerita yang sama je setiap hari sampai naik jemu era duk tengok cerita korea nie tapi nak buat macam mana terpaksa larr tengok jugak cerita tu...huhu...

hari nie kan dah 3-4 kali era makan sebab takde bende nak buat jadi era makan larr untuk menghilangkan rasa bosan nie...takut jugak era nanti tiba-tiba era jadi gemuk plak sebab asyik makan jew...haha...takpe hari nie jew era makan banyak nanti esok-esok era makan sikit jew...*yeke?*

kan best kalau era dah ade lesen kereta boleh larr era pergi round 1 Malaysia nie...takde larr bosan sangat kan?...tapi tu larr abah dengan mama era tak kasi lampu hijau lagi sebab sekarang nie diaorang tengah sibuk jadi tertangguh larr hal tu...huhu...

k arr korang...tangan era dah lenguh larr menaip nie...sampai sini jew erk???...bye!...Assalamualaikum...*harap-harap esok tak bosan lagi*...^^




                                                                                                   

No comments :

Post a Comment

❤Assalamualaikum... :D
❤Sila tinggalkan comment anda disini... :D
❤Comment yang baik2 jew tau!... :D
❤Thank you!... :D

 
| This blog fully designed by THIS GIRL| Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by eralorr7@era |